Politica de confidențialitate
Principiile de protecție a datelor cu caracter personal și a altor date prelucrate
Când utilizați intexcompany.ro, ne oferiți cu încredere și datele dumneavoastră personale. Facem totul pentru a nu vă dezamăgi încrederea. Prin urmare, am dori să vă explicăm cum vă protejăm confidențialitatea.
Această politică descrie ce date personale colectăm, cum le folosim și le procesăm și cum le puteți influența.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu reglementările legale relevante pentru protecția datelor cu caracter personal, în special în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului UE 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în legătură cu cu prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/CE și în conformitate cu Legea nr. 110/2019, privind prelucrarea datelor cu caracter personal (denumită în continuare „Lege”).
Cine vă prelucrează datele?
Operatorul site-ului web „intexcompany.ro” este Intex Trading s.r.o., cu sediul social la Benešovská 1863/23, Vinohrady, 101 00 Praga 10, CUI: 26150808, înregistrat la Tribunalul Municipal din Praga sub numărul de dosar C 74759, e-mail: info@intexcompany.ro, număr de telefon: +420 267 312 645 (denumit în continuare „Operator” sau „Intex”) și în calitate de administrator vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal conform condițiilor de mai jos.
Ce date personale procesăm?
Dacă solicitați piese de schimb sau ne contactați prin intermediul formularului de contact, procesăm informațiile dvs. de contact și informațiile pe care le furnizați în cerere (adică, în special, adresa de e-mail, numărul de telefon, cererea concretă a dvs.).
Dacă v-ați înscris pentru buletinul nostru informativ, vă procesăm adresa de e-mail.
Dacă sunteți vizitator al site-ului nostru, procesăm adresa dvs. de IP de la care dispozitivul dvs. terminal obține acces la site-ul nostru sau la aplicațiile mobile, precum și datele obținute prin fișiere cookie (în cazul serviciilor online) sau alți identificatori online, cum ar fi ca informații despre dispozitivul dvs. final (tipul browserului, setările acestuia, sistemul de operare al dispozitivului), date de localizare geografică, informații generale despre interesele dvs., informații despre site-urile vizitate sau aplicațiile mobile utilizate etc. Puteți găsi mai multe informații în Politica de cookie-uri.
Ce surse folosim pentru a obține date despre Dvs.?
Datele personale pe care le vom procesa despre dvs. sunt, de obicei, obținute direct de la dvs. atunci când vizitați site-ul web, vă abonați la newsletter, ne contactați prin formularul de contact sau ca parte a comunicării individuale (scrise sau telefonice).
În cazuri justificate (în special la recuperarea sumelor datorate), putem căuta informații despre dumneavoastră și din surse deschise, liste și registre precum registrul comerțului, registrul comerțului, registrul insolvenței etc.
De ce procesăm datele Dvs. cu caracter personal?
În cazul cererii dumneavoastră, prelucrăm datele pentru folosirea acestora.
Dacă vă înscrieți pentru buletinul informativ, procesăm adresa de e-mail pentru a fi inclusă pe lista noastră de corespondență pentru distribuirea buletinului informativ.
În cazul prelucrării de cookie-uri, este vorba în principal de punerea la dispoziție a paginilor, de analiza site-ului și activități de marketing – puteți găsi informații mai detaliate în documentul Politica privind utilizarea cookie-urilor .
Prelucrăm în continuare datele dumneavoastră în scopul:
- analizei și îmbunătățire a produselor și serviciilor noastre
- salvarea setărilor personale într-un anumit serviciu sau produs;
- asigurarea securității sistemelor și rețelelor noastre împotriva atacurilor externe sau a utilizării greșite de către utilizatori;
- trimiterea de mesaje comerciale și buletine informative de conținut;
- pentru a ne proteja și a ne exercita drepturile (de exemplu, în cazul unui proces judiciar în legătură cu serviciile noastre).
Cine va avea acces la datele Dvs.?
Datele dumneavoastră sunt în siguranță la noi. Selectăm cu atenție partenerii noștri cărora le încredințăm datele dumneavoastră și care sunt capabili să asigure protecția tehnică și organizatorică a datelor dumneavoastră, astfel încât accesul neautorizat sau accidental la datele dvs. sau alte utilizări abuzive ale acestora să fie excluse. Protejarea datelor dumneavoastră este prioritatea noastră. Toți partenerii noștri respectă obligații de confidențialitate și nu pot folosi datele furnizate în alte scopuri decât cele pentru care le-am pus la dispoziție.
Terții care pot avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal în funcție de natura serviciului pe care îl utilizați sau pe care l-ați folosit sunt:
- persoanele cărora le furnizăm date în scopul analizării traficului site-urilor noastre (pentru mai multe informații consultați Politica privind utilizarea cookie-urilor);
- persoanele care asigură funcționarea tehnică a unui anumit serviciu în interesul nostru sau pentru operatorii de tehnologie (în special servicii IT) pe care le folosim pentru serviciile noastre: VSHosting s.r.o.;
- persoanele care ne asigură protecția și integritatea serviciilor și site-urilor noastre și, de asemenea, testează în mod regulat securitatea lor;
- operatorii de sisteme de publicitate în legătură cu reclama direcționată (pentru mai multe despre aceasta, consultați Politica privind utilizarea cookie-urilor)
- operatorii de soluții tehnice, datorită cărora putem afișa doar conținutul și anunțurile publicitare relevante pentru dvs.;
- alți furnizori de servicii juridice, administrative și tehnice pe care îi folosim pentru a asigura îndeplinirea obligațiilor noastre contractuale față de clienții, utilizatorii și partenerii noștri de afaceri.
- În anumite condiții precis definite, suntem apoi obligați să transmitem unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza unor reglementări legale valabile, de exemplu, către Poliția Cehă sau alte autorități de aplicare a legii, inclusiv departamente specializate (Direcţia de Combatere a Criminalităţii Organizate, Serviciul vamal, etc.) și alte autorități ale administrației publice.
Sunt datele dumneavoastră cu caracter personal transferate în așa-numitele țări terțe?
Având în vedere că oferim o gamă largă de servicii într-un mediu online, în care datele sunt adesea transferate în întreaga lume, se poate întâmpla ca, ca parte a furnizării de servicii sau ca parte a relației noastre de afaceri, datele dumneavoastră cu caracter personal să fie transferate către așa-numitele țări terțe din afara Uniunii Europene. Într-un astfel de caz, transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai cu condiția ca destinatarul sau împuternicitul datelor dumneavoastră cu caracter personal să respecte clauzele contractuale standard ale UE pentru protecția datelor cu caracter personal sau cu condiția să îndeplinim alte excepții pentru astfel de transferuri prevăzute în GDPR. (de exemplu, executarea unui contract sau consimțământul dumneavoastră, sau alte garanții adecvate de protecție a datelor cu caracter personal).
Cât timp procesăm datele dumneavoastră?
În cazul solicitării dumneavoastră, vom prelucra datele pentru timpul necesar procesării acestora, iar dacă nu asigurăm cooperarea ulterioară, atunci nu mai mult de 6 luni de la încheierea comunicării noastre.
Dacă v-ați abonat la newsletter-ul nostru, vă vom procesa adresa de e-mail pentru o perioadă de 2 ani de la data consimțământului dvs., cu excepția cazului în care vă retrageți consimțământul sau ni-l extindeți.
În cazul în care vă oferim serviciile noastre și avem o relație contractuală, vom procesa datele pe întreaga durată a relației noastre contractuale și în continuare pentru o perioadă de 10 ani de la prestarea prestației sau pentru o perioadă adecvată pentru a proteja drepturile noastre, exercită pretenții din executarea defectuoasă sau răspunderea pentru prejudiciul cauzat.
Dacă se creează un cont, vom procesa datele personale pe durata conectării contului la serviciul nostru. Cu toate acestea, vă puteți anula contul în orice moment, caz în care scrieți-ne la gdpr@intexcompany.ro. În cazul în care contul este anulat, doar datele de identificare de bază și informațiile despre motivul pentru care înregistrarea a fost reziliată sau datele care fac parte din copiile de siguranță operaționale sunt stocate pentru o perioadă rezonabilă de timp.
Putem prelucra datele Dvs. cu caracter personal chiar și fără consimțământul dumneavoastră?
Da, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal chiar și fără consimțământul dumneavoastră, dar numai în scopul:
- furnizarea unui serviciu sau a unui produs (îndeplinirea unui contract încheiat între dvs. și noi, prin care utilizarea efectivă a unui anumit serviciu fără a fi nevoie să semnați nimic constituie contract);
- îndeplinirea obligațiilor legale care decurg pentru noi din reglementările legale general obligatorii (de exemplu, suntem obligați să stocăm datele operaționale și de localizare în baza Legii nr. 127/2005., privind comunicațiile electronice); a caror
- prelucrare care este necesară în scopul intereselor noastre legitime (de exemplu, pentru marketing direct, asigurarea securității site-urilor noastre web).
Posibilitatea și legalitatea unei astfel de prelucrări rezultă direct din reglementările legale aplicabile, iar consimțământul dumneavoastră pentru această prelucrare nu este necesar.
Pe ce bază procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
În cazul prelucrării datelor cu caracter personal pentru prelucrarea unei cereri, încheierea unui contract și îndeplinirea unui contract și furnizarea de servicii, inclusiv înființarea unui cont de utilizator, prelucrarea se bazează pe articolul 6 alin. lit. b) GDPR.
În cazul prelucrării datelor cu caracter personal pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale (în special contabile și fiscale), prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 lit. c) GDPR.
Dacă adresa dumneavoastră de e-mail este procesată pe baza abonării dumneavoastră la newsletter, aceasta este procesată în baza articolului 6 alin. 1 lit. a) GDPR – adică pe baza consimțământului dvs.
Dacă sunteți clientul nostru, ne permitem § 7 paragraful 3 din Legea nr. 480/2004, privind anumite servicii ale societății informaționale, să includă adresa dumneavoastră de e-mail în buletinul informativ, cu excepția cazului în care ne-ați interzis acest lucru. Desigur, vă puteți dezabona de la acest buletin informativ în orice moment.
În cazul analizei site-ului web, al produselor și serviciilor noastre, al prelucrării adresei IP, al exercitării revendicărilor noastre etc., aceasta este prelucrare în baza articolului 6 alin. 1 lit. f) GDPR – adică pe baza așa-numitului interes legitim. Vă puteți opune unei astfel de prelucrări.
În compania noastră deciziile nu sunt automatizate sau profilate.
Cum sunt protejate datele mele personale?
Toate datele personale pe care ni le furnizați sunt securizate prin proceduri și tehnologii standard. Verificăm în mod regulat dacă sistemul nu conține puncte vulnerabile și nu a fost expus atacurilor și folosim astfel de măsuri de securitate pentru a preveni accesul neautorizat la datele cu caracter personal și care, ținând cont de starea actuală a tehnologiei, asigură o protecție suficientă. Măsurile de securitate luate sunt actualizate periodic.
Pentru a securiza mai bine datele personale, accesul la aceste date este protejat prin parolă, iar datele sensibile sunt criptate în tranzit între browserul dumneavoastră și site-ul nostru. Cu toate acestea, fără ajutorul și comportamentul dumneavoastră responsabil, nu putem asigura pe deplin securitatea datelor dumneavoastră. Prin urmare, vă rugăm să ne ajutați să vă păstrăm informațiile în siguranță, păstrând secrete parolele dvs. unice și alte informații de acces la serviciile noastre și urmând principiile de bază de securitate.
Cum și când vă puteți retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal?
Dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal pe baza consimțământului, le puteți revoca oricând și gratuit.
Cu toate acestea, retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le procesăm pe un alt temei juridic decât consimțământul (adică mai ales dacă prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unui contract, o obligație legală sau din alte motive specificate în reglementările legale aplicabile).
Sunt obligat să furnizez datele mele personale? Ce se întâmplă dacă nu furnizez datele personale?
Ne furnizați datele dumneavoastră personale în mod voluntar.
Cu toate acestea, prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a ne îndeplini serviciile, a gestiona solicitările dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile legale. În acest caz, nu vă putem oferi servicii fără transferul și prelucrarea datelor.
Care sunt toate drepturile dumneavoastră în legătură cu protecția datelor cu caracter personal?
În legătură cu datele dumneavoastră cu caracter personal, aveți următoarele drepturi, în special în conformitate cu reglementările legale:
- dreptul de a vă retrage consimțământul;
- dreptul de a corecta sau completa datele personale;
- dreptul de a solicita restricționarea prelucrării;
- dreptul de a formula obiecții sau o plângeri împotriva prelucrării în anumite cazuri;
- dreptul de a solicita transferul de date în anumite cazuri;
- dreptul de acces la datele personale;
- dreptul de a fi informat cu privire la o încălcare a datelor cu caracter personal;
- în anumite cazuri, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal (dreptul de a fi „uitat”);
- dreptul de a depune o plângere la Oficiul Responsabilului cu Protecţia Datelor Personale (site);
- eventual să se adreseze instanței competente cu o cerere de protecție a datelor personale.
Ce înseamnă că aveți dreptul de a obiecta?
Dacă prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza unui așa-zis interes legitim, este posibil să ridicăm o așa-zisă obiecție la o astfel de prelucrare. Vom evalua acest lucru și (nu) vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în consecință. În cazul în care prelucrăm date personale în scopuri de marketing direct (de exemplu, trimiterea de buletine informative către clienți), evaluăm întotdeauna obiecția ca fiind justificată și oprim trimiterea de corespondență.
Cum ne puteti contacta?
În cazul oricărei întrebări privind protecția datelor cu caracter personal sau retragerea consimțământului pentru prelucrarea ulterioară a datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați electronic la gdpr@intexcompany.ro sau în scris la adresa: Benešovská 1863/23, 101 00 Praga, către responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal. În acest context, dorim să vă informăm că este posibil să vă cerem să ne furnizați dovada corespunzătoare a identității dumneavoastră pentru a vă verifica identitatea. Aceasta este o măsură preventivă de securitate pentru a împiedica persoanele neautorizate să acceseze datele dumneavoastră cu caracter personal.