FAQ

Cod E90

Codul E90 apare atunci când nu există un debit de apă între unitatea de control și cada SPA. De asemenea, acest cod apare adesea datorită întreținerii proaste/necorespunzătoare a apei din cauza filtrului murdar sau vechi, apei murdare sau bacteriilor și algilor. Vă rugăm să citiți lista din continuare:

  • Filterul trebuie clătit în fiecare zi și după fiecare utilizare. Schimbați filltrul în mod regulat (de la câteva zile la o săptămână, în funcție de utilizarea SPA).
  • Apa trebuie să fie limpede. Asigurați-Vă că nivelul de clor din apă este întotdeauna între 2 și 4 ppm.
  • Dacă apa este verde/tulbure/lăptoasă sau conține spumă, cauza este probabil codul E90.
  • Clorul din apă creează un efect deinfectant şi apa rămâne limpede. Filtrul este acolo doar pentru a ajuta la îndepărtarea particulelor din apă.

Filtrul este curat și apa limpede?

Deșurubați carcasa filtrului, înlăturați filtrul și apăsați butonul de filtrare.

E90 apare, de asemenea, și fără filtru?

Codul E90 apare și în continuare?

Vă rugăm să contactați centrul de service local pentru asistență suplimentară.

Codul E90 nu mai apare pe panoul de control?

Aceasta înseamnă că cauza codului E90 nu este mecanică, ci este legată de un filtru murdar și/sau de întreținerea proastă/necorespunzătoare a apei. În acest caz trebuie să înlocuiți filtrul și/sau să luați măsurile necesare pentru a obține un nivel bun de clor.

Pentru mai multe informații despre întreținerea apei vă rugăm să citiți

Întreținere generală pentru PureSpa